Hans Ulrich Scholz
eng

Projects - Click here

deut

 Unterricht -   Hier klicken

 About me / Über mich

Welcome on my website!

In English you will see a brief  note about my work in the field of Technical Assistance, mainly World Bank projects. In German some handouts are waiting for a download, prepared in my field of electrical engineering, occupied as a theory teacher in Berlin Lichtenberg.

Willkommen auf meiner Web-Site!

Ich unterrichte Elektrotechnik und zeige in deutscher Sprache einen kleinen Einblick in meine Arbeit. Schülerarbeitsblätter können herunter geladen werden.

In Englisch stelle ich etwas aus den Zeiten vor, in denen ich für die Technische Hilfe von meinem Schulamt beurlaubt worden bin.

Mail to - webmaster @huscholz.de - Schreib´ mal                          Last update July 28, 1999

[Home] [Projects] [Unterricht] [About me]